Nog maar 5 weekjes! - Reisverslag uit Winterswijk, Nederland van Shauni Schreurs - WaarBenJij.nu Nog maar 5 weekjes! - Reisverslag uit Winterswijk, Nederland van Shauni Schreurs - WaarBenJij.nu

Nog maar 5 weekjes!

Door: Shauni

Blijf op de hoogte en volg Shauni

04 Januari 2014 | Nederland, Winterswijk

Nog 35 nachtjes slapen en dan vertrek ik samen met Judith voor 11 weken naar het prachtige Curaçao! Op zaterdag 8 februari zullen wij om 13.00 uur vliegen!
Heerlijk een weekje vakantie daar en dan natuurlijk 'hard' aan het werk. Ik ga stage lopen op de Albert Schweitzerschool in Willemstad. Ik weet sinds een paar weken ook dat ik stage ga lopen in groep 3 een groep van 29 kinderen. Mijn mentor heb ik ook al gesproken. Ze lijkt me erg aardig, dus dat komt hopelijk goed!

Inmiddels hebben we alles geregeld, alleen niet onbelangrijk mijn paspoort moet ik nog wel ophalen. Deze heb ik alleen gisteren pas aangevraagd, dus daar moet ik nog even een weekje op wachten!
Nu begint het toch echt wel spannend te worden, hoe zal het daar zijn wat zullen we daar allemaal mee maken?
Elke nacht word ik wel een paar keer wakker en bedenk ik me wat moet ik allemaal meenemen en zal ik overal wel aan gaan denken..

Ondertussen moet ik hier natuurlijk ook nog een aantal dingen doen.
Vooral voor school nog erg veel verslagen, verslagen, verslagen en tentamens, maar dan denk ik nog maar vijf weekjes en dan ben ik daar ook vanaf!
Ook de laatste leuke dingen worden gepland en daar ga ik nog even van genieten!

Het komt nu onwijs dichtbij, maar ik heb er mega veel zin in! :D

  • 04 Januari 2014 - 14:20

    Marlijn:

    Hi Shauni!

    En al een waarbenjij aangemaakt, super! En ik ga je zeker volgen en vast en zeker jaloers zijn op alle verhalen die ik straks hier kan lezen ;-).

    Geniet van alle voorbereidingen! Komt echt wel goed allemaal!

    Liefs Marlijn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Shauni

Actief sinds 16 Nov. 2013
Verslag gelezen: 274
Totaal aantal bezoekers 6363

Voorgaande reizen:

08 Februari 2014 - 24 April 2014

Curaçao!

Landen bezocht: