Nog 2 nachten! - Reisverslag uit Winterswijk, Nederland van Shauni Schreurs - WaarBenJij.nu Nog 2 nachten! - Reisverslag uit Winterswijk, Nederland van Shauni Schreurs - WaarBenJij.nu

Nog 2 nachten!

Door: Shauni

Blijf op de hoogte en volg Shauni

06 Februari 2014 | Nederland, Winterswijk

Nog 2 nachten slapen en dan vertrekken we eindelijk! Na een hele tijd veel zenuwen te hebben gehad, maar er ook steeds meer zin in te krijgen ben ik er denk ik helemaal klaar voor! Vandaag heb ik nog de laatste twee tentamens gemaakt en daar kon ik me niet meer druk om maken. Ik zie vanzelf wel hoe ik ze heb gemaakt!
Vandaag merkte ik pas echt dat ik heel zenuwachtig ben geworden. Er was volgens een aantal al een 'zenuwachtig' lachje aanwezig. Veel gelachen inderdaad vandaag op school, maar ook afscheid genomen van klasgenoten!

De afgelopen weken zijn ook voorbij gevlogen, leuke dingen gedaan en natuurlijk ook een afscheidsfeestje! Gisteren ben ik nog even bij opa en oma geweest en die zie ik dan nu ook echt niet meer, wat raar eigenlijk.

Maargoed mijn koffer is nu ook zo goed als ingepakt! Gelukkig heb ik een vader die veel inzicht heeft, anders was dat nooit goed gekomen. Ik zag de stapel liggen met wat allemaal mee moest en ik dacht, nou die koffer ga ik nooit dicht krijgen en die gaat ook geen 25 kg wegen.. Na wat kiezen wat ik wel mee zou nemen en wat ik thuis zou laten is mijn koffer nu dan dicht. Al hoewel er moet nog iets bij in en hij moet nog even gewogen worden, dat wordt nog even spannend! Een paar (belangrijke) dingen, die ik eerst nog wel een paar weken kan missen nemen mama en Mandy mee, want zij komen ook nog even op vakantie!

Verder heb ik ook al twee ‘proefduiklessen’ van Marlijn gehad, echt super gaaf vond ik dat! In het begin vond ik het wel lastig hoor, vooral dat onderwater ademen in het begin wilde ik de hele tijd weer naar boven om adem te halen en het mondstuk uitdoen, een bril waar water in liep spannend allemaal.. Maar nu weet ik wel zeker dat ik mijn duikbrevet heel graag wil halen!
Vanavond ben ik ook nog voor de laatste keer naar de bios geweest: Toscaanse Bruiloft, ik dacht die moet ik nog even gezien hebben!

Morgen ga ik nog even afscheid nemen van echt de laatste.
Zaterdagochtend om 7 uur/half 8 ga ik hier weg samen met papa, mama en m’n zussen! En dan om 13.00 vertrek ik eindelijk naar Curacao, eerst nog wel even 11 uur in het vliegtuig. Lokale tijd zal ik dan ook rond 19.00 uur aankomen (dan is het bij jullie dus 0.00 uur)
En dan zullen Judith en ik ook al meteen onze eerste belevenis meemaken. Als het goed is staat er op het vliegveld een auto, tenminste daar gaan wij vanuit die hebben we gehuurd, haha! Maar dan komt het nog, we moeten naar ons appartement rijden. Kaartje erbij en klaar zou ik zo zeggen (al hoewel kaart lezen niet één van mijn sterkste punten is), maar ik heb al wel gehoord dat de rijstijl daar heel anders is! Gewoon inhalen van beide kanten, maakt allemaal niets uit. We zullen ons er vast mee redden.
Daarna heerlijk genieten van een weekje vakantie en dan op naar stage. De eerste stagedag heb ik meteen een uitstapje naar het Sea Aqarium, heb ik al van mijn mentor gehoord dus die dag zal me vast goed bevallen!

Zo meteen nog even de laatste Wie is de Mol terug kijken in Nederland en het volgende verhaal van mij zullen jullie lezen vanaf Curaçao!

Byeeeee!

  • 06 Februari 2014 - 21:26

    Marije:

    Spannend Shau!! Heeeeeeeel veeel plezier en ik ben reuze benieuwd naar je avonturen!! Gelukkig kunnen we contacten ;-)
    Xxx

  • 06 Februari 2014 - 21:42

    Eline:

    Aaah ik begin nu ook voor jou zenuwachtig te worden hihi, je gaat echt een super tijd tegemoet! helaas moeten we je daarbij missen, morgen echt afscheid nemen van elkaar :( ik wens je alvast heel veel plezier en we gaan superveel skypen ! Dikke kus

  • 06 Februari 2014 - 21:51

    Kees Weiland:

    Hoi Shauni,
    Ik wens je een heel goeie reis erheen en daar een fantastische tijd.
    Geniet ervan!!! Ik hou je in de gaten, ;-)
    Liefs Kees

  • 06 Februari 2014 - 22:32

    Ini:

    Ik zie je morgen nog wel even, maar wil je toch nu alvast een hele fijne tijd wensen daar in dat heerlijke, zonnige en warme Curaçao. Veel succes met je stage en het allerbelangrijkste GA ER ENORM VAN GENIETEN!!!!
    Groetjes

  • 06 Februari 2014 - 23:55

    Amy:

    Logisch dat de spanning toe begint te nemen! Komt zeker allemaal goed! :) Ik wens je een fijne reis en een toptijd in Curacao! Geniet ervan! X

  • 07 Februari 2014 - 11:49

    Jannie:

    Shauni het is bijna zover de stress is hier in huis voelbaar. Gisteravond was jij zo slim nou ja slim om alvast je nieuwe camera kaartje in je fototoestel te doen, en wat bleek die paste niet. Dus ik bood aan om morgen een nieuwe te kopen. Vanmorgen door de stromende regen ging ik op pad en wat blijkt nu, je hebt alweer een oude camera dit kaartje moeten ze bestellen en daar is dus nu geen tijd meer voor. Maar jij bent niet voor een gat te vangen dus je zet even je foto's op een schijf en klaar is kees. Shauni veel plezier op curaçao.
    Groetjes Papa Mama xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Shauni

Actief sinds 16 Nov. 2013
Verslag gelezen: 311
Totaal aantal bezoekers 6370

Voorgaande reizen:

08 Februari 2014 - 24 April 2014

Curaçao!

Landen bezocht: